€20 Make-up challenge #failed || Tess #34

05-07-2018

        Hoi iedereen

Ik het is vandaag donderdag ik ben 1 dag te vroeg maar dat komt gewoon omdat ik heel veel zin had om dit te uploaden dus ja vandaag hebben we de €20 Make-up challenge ik heb geshopt en ik moest voor €20 een -Foundation, - lipstick/glos, - oogschaduw, - eyeliner en een mascara ik heb lekker geshopt en ja blijf zeker lezen


Foundation: De foundation heb ik gekocht bij de Hema en het was die matt skin foundation Neutral in de kleur 02 en deze kosten €5

Lipstick: De lipstick is ook van de Hema ( Bijna alles is van de Hema) en deze is super mooi vind ik en dit is de moisturising lipstick in de kleur Sweet Macaroon en ik heb hem net al opgedaan en ik vind het een aanrader en dat maar voor €3,50 dus deze is een aanrader en btw dit is niet gesponsord

Oogschaduw: De oogschaduw is ook van de Hema die was wel wat duurder €7,50 maar je had 4 kleuren en het is de oogschaduw pallet forest maar ik moet wel zeggen ik wou bijna de duo oogschaduw fall en die is ook heel goed en die kost €5 maar ja dat dus

Eyeliner: door de eyeliner lukte het niet met de €20 helaas dus de challenge is gefaaldd maar de eyeliner is van de Hema en het is de ultra fine eyeliner pen en hij koste €4

Mascara: De mascara is van de action en ik vind hem niet heel goed dus ik raad hem niet aan hij koste 1,95 en het is de Miss Sporty mascara

Challenge genailed? : Nee met 1,95 gefailed

Het moment waarop we hebben gewacht het resultaat:

Vond je dit nou leuk? Zet het in de reacties want ik vind het leuk om meer €20 challenges te maken


Vond je het nou leuk en wil je nog meer €20 challenges zien geef dan antwoord de stelling hier onder want ik vond het leuk om te doen

Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin