your ... tag || Iris #24

19-06-2018

Hoi allemaal

Sorry ik weet dat ik gister beloofde te uploaden maar ik had het te druk sorry maar in ieder geval ik heb een eigen  tag bedacht je krijgt  vragen en die moet je beantwoorden maar dat zijn vragen waar je je... kan zetten dus ja let's go 

1. je.. laatste appje in een groepschat 

Ehm even kijken ..... Ohw de 4time-s chat daar Appen we over onze blog en ja dat dus


2. je...laatste liedje dat je luisterde

 haha mijn buurmeisje kwam net langs dus ik zette een kinder liedje voor haar op en dat is het laatste dat ik heb geluisterd dus ehh een tante uit Marokko


3. je... Favo emoji

🤣🤣🤣🤣🤣 deze <-


4. je... favoriete dag van het jaar

29 December want dan ben ik jarig🎉🎁🎊


5. je... favo vakantie land/ plek/ eiland

Ik vond Ibiza heel leuk dus ja dat dan denk ik


Hopelijk vonden jullie het leuk thnx voor het lezen dus ja

byee




met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin