Best friend tag || Els #35

07-07-2018

Hey guys

Ja Tess, Iris en Milou zijn mijn beste vriendinnen maar Sofie ook en ik ga dus met haar de best friend tag doen en ja hopelijk vinden jullie het leuk en ja let's go


Wat is de ander favoriete app:

Els: Mijn favo app is Instagram en die van haar denk ik ook

Sofie: De mijne is Insta en die van Els ook denk ik?

Waar heeft de ander een hekel aan:

Els: Die van mij pesten in het algemeen en bij Soof denk ik pesten van brugpiepers

Sofie: ik heb een hekel aan pesten van burgers joh jij hebt daar ook bij gezeten! en bij die van Els Oorlog en Ruzie

Waar kun je de ander voor wakker maken:

Els: Die van ons allebei Chocolade en specifiek Tony Chocolony

Sofie: Tony Chocolony

Welke leraar vond de ander echt stom:

Els: Hopelijk leest ze het niet maar ik denk de lerares Bio bij ons beide

Sofie: $#%& Bio 


nou dat was het hopelijk vonden jullie het leuk Thnx Soof Love You en ja oho en BTW we hebben de 7 Volgers op bloglovin gehaald dank je allemaal en Ehm ja 

Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin