Best friend tag || Milou #2

09-05-2018

hoi iedereen

Ik ben Milou. Dit is mijn eerste eigen blog artikel maar... die doe ik niet alleen. Nee ik heb namelijk twee gasten: Eva en Iris. We gaan de Best friend tag doen. Dat houdt in: Ik heb vragen die mijn beste vriendinnen moeten weten, dan moeten hun het antwoord zeggen en de verliezer die moet een gênant verhaal overtypen dus dat wordt leuk laten we beginnen.


Oké meiden zijn jullie de klaar voor?

Eva: ehm

Iris: tja

Milou: ja dus oké lets get started


de eerste vraag waar voor kun je mij altijd wakker maken?

Eva: Chocolade???

Iris: Nergens voor je bent verliefd op je bed dus...

Milou: Eigenlijk dacht ik aan chocola maar ja Iris je hebt gelijk dus allebei een punt.


oké volgende vraag wanneer ben ik geboren?

Eva: 12 Juni 2000

Iris: 12 Juni 2000

Milou: Ja klopt.


Oké wat was mijn grootste blunder op school? 

Eva: Dat je bij Wiskunde zogenaamd te laat kwam maar je was juist te laat voor biologie en dat je luidruchtig de klas binnen kwam en je zei: Sorry meneer dat je te laat kwam en hij zij toen: zeg dat maar tegen de leraar waar je nu moet zijn

Iris; ik weet het echt niet

Milou: Nee allebei geen punt, ik schoot in de lach tijdens de les, maar ik had water in mijn mond, waardoor ik alles uitspuugde op tafel... 


Deze moeten jullie weten waar ben ik heel erg fan van ook al is het niet van mijn leeftijd?

Eva: even denken nee grapje natuurlijk Harry Potter

Iris: Haaaarry Potter!

Milou: ja die was makkelijk allebei goed.


Mijn lievelingskleur?

Eva: Ehm jij kwam met het idee de achtergrond van de pagina's roze te doen dus ja ik denk dat

Iris: nee dat was toch groen?

Milou: Iris heeft gelijk


Eindstand: 3-2 voor Iris dus Eev je moet even meer Milou-huiswerk doen 

dus we doen het gênante verhaal niet nu, maar Eev je volgende artikel moet een 

gênant verhaal zijn oftewel een story time dus je hoeft geen artikel idee te hebben. 

Vergeet zeker niet om vrijdag het artikel van Tess te bekijken 


Dit was het!

veel liefs Milou, Eva, en Iris 






met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin