Blog-Bang || Iris #36

09-07-2018

Hoi Allemaal

Vandaag ben ik hier met een hele groep mensen: Ilse,  Els, Eva, Tess en iemand die jullie nog niet kennen en dat is Stefanie en zij is ook een vriendin en vandaag gaan we een blog-bang doen het is een mukbang maar dan op een blog en we hebben 1 laptop voor ons en eten en we gaan lekker praten en eten en ja dit word een klets artikel als het je leuk lijkt blijf dan zeker ff lezen


Iris: Zo het eten staat klaar we hebben 4 hot-dogs 3 hamburgers een paar wraps en ik weet niet wat dat is het lijkt op een taco maar...

Ilse : Oke claim een hot-dog

Els: oké wel even mijn buurmeisje is een hele grote fan en toen ik vertelde dat ik dit ging doen had ze iets gezegd dat ik moest doorgeven dus ik ga ff mijn telefoon pakken en dan ga ik het berichtje voorlezen maar alvast Shoutout naar jou Mila

Stefanie: Iel dat taco ding is echt vies gadver

Tess: Ohw echt thnx want ik wou er bijna een pakken maar dan niet

Els: Oké ik heb mijn telefoon en het berichtje was: Jullie zijn zulke leuke lieve bloggers Woensdag Vrijdag Zaterdag en Zondag zijn mijn favo dagen van de week blijf altijd doorgaan Pls Love jullie

Tess: AAHW Love you to en weet je Els kun jij zorgen dat we een keer een artikel gaan doen met haar?

Els: Ja hoor 

Iris: Ja klopt dat is leuk een artikel met haar en dan mag ze haar 2 favoriete van ons kiezen en dan gaan die 2 met haar een artikel doen 

Tess: Sowieso Vind ik alle fans echt super lief 

Els: Ja ook al die berichtjes die we krijgen zo Cute en trouwens ja we doen ons best om alle berichtjes te lezen en te beantwoorden en we gaan ook een Q&a doen dus stuur vragen in

Eva: Wel ff het is weer heel raar om weer te bloggen weer dezelfde lay-out en zo en ook om weer te typen heel gek

Iris: Ohw ja en Eev we krijgen echt heel vaak berichtjes van: Els is ook leuk maar ik mis Eva 

Eva: Ja ik vind het ook echt %$# dat ik moest stoppen maar ik wil me focussen zodat ik wel slaag sorry guys

Stefanie: Ilse en ik zitten gewoon te eten en lezen wat jullie typen 

Ilse: Ja sws lees ik iedere Woensdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag jullie blog want ik vind het heerlijk met een kopje thee sommige van jullie zijn heel vroeg sommige laat met het uploaden

Tess: Ja he? soms ben ik 7:00 al klaar e soms kan ik mijn laptop pas wegleggen om 22:00 maar dat komt omdat per artikel verschild de bewerk tijd Milou bijv die maakte een roadtrip blog en dat duurt echt lang voor je het hebt bewerkt

Iris: Weet je wat ik trouwens ook mooi vind dat bij het begin hadden we meestal 10 bezoekers en momenteel halen we  de 50

Els: Ja maar op bloglovin🤣😂🤣😅 daar hebben we niet heel veel volgers

Tess: Ja maar we doen dit niet voor de Fame maar voor de lol 

Els: Ja I know it was just a joke 

Iris: Oké we zitten hier misschien 15 minuten en bijna alles is op we hebben alleen nog 1 halve hot-dog 1 hamburger en bijna alle taco's maar die zijn niet zo lekker en nog 1 wrap maar wij gaan ff afsluiten want Els moet nu gaan want ze heeft een feestje Els vergeet niet het aan je buurmeisje te zeggen he want als je het deze week vraagt kunnen we het volgende week doen maar dus Mila als je dit leest we nodigen je uit om een artikel met je 2 favo 4time-s te maken dus ja iedereen zeg maar doei

Els: Doei iedereen tot Zaterdag 

Tess: Ik zie jullie vrijdag 

Milou: Tot woensdag

Ilse: Tot de volgende keer ik weet niet wanneer dat is maar..

Stefanie: Het eten was werkelijkwaar heerlijk maar byee


Hopelijk vonden jullie het leuk onze magen denk ik wel maar eh ja tot de volgende keer 

Byee


met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin