Blog Dare || Iris #20

10-06-2018

Hoi iedereen

Vandaag heb ik een superleuke artikel voor jullie namelijk een dare dus dat betekend dat ik allemaal dingen moet gaan doen Milou heeft de dares bedacht ik ga er een paar doen dus laten we de eerste pakken: doe je artikel in kleur in ieder geval blijf zeker lezen en let's go



Dare 2. Laat je moeder een roast van vijf zinen maken 

Nou ik heb het al gevraagd anders zou het heel lang duren en ze zegt dat ze klaar is dus ehh " MAM!"   oké leef je uit

Mama: Lieve Iris ja ik hou van je maar nu ter zaken lig niet zo onder je bedlaken maar ruim je kamer eens op heb je dat gedaan? oké top begin maar aan je huiswerk anders heb je later slecht werk en werk je bij een nutteloos merk ja misschien kan je dan wel goed zingen maar laat dat niet teveel in je hoofd doordringen slim dat ben je niet je bent dommer dan zwarte piet dit was mijn roast oh nee wacht een lied. 

Iris: Oké drop the mice mam oh nee wacht AliBtje nou heel erg bedankt ik ga de volgende dare doen
Mam: Nee even serieus Iris ruim je kamer als je klaar bent op
Iris: Prima


Dare 3. leg de stelling van Pythagoras uit met je vader

Nou oke Milou hoe kom je er op maar hoed "Pap we moeten de stelling van Pythagoras uitleggen"

Papa: Als je een 90 graden driehoek hebt en je weet alleen wat a2 en b2 is dan kun je c2 berekenen Iris: ja stel A2 is 3 en B2  is 4 dan doe je A2 x zichzelf en B2 x zich zelf Papa: dus 3x3=9 en 4x4=16 en dan doe je 16+9 Iris: ja en dat is 25 Pap: en dan wortel trekken is 5 Iris :ja dus c2 is 5 en dit krijg je echt in de 1e klas ofzo heel erg bedankt Pap 
Papa: Ja graagedaan een bijlesje Wiskunde voor jou kan geen kwaad
Iris: Pap!
Papa: Ja ik ben weg veel plezier


Dare 4. Ga in een onesie de straat door en laat ons een foto zien 


Dare 5. Doe een prankcall op een speelgoed winkel en vraag of ze Roze Unicorn Plas verkopen

Ok Milou


Hallo met Intertoys

Iris: Ja ik vroeg me af hebben jullie dingen van unicorns

Ja wel een aantal dingen 

Iris: ik vroeg me af ik zag Unicorn snot en Unicorn poep bij de Uni-ontlastingshop maar hebben jullie ook Unicorn Plas hebben

Ehh ik denk van niet maar voor welke leeftijd wilt uw het

Iris: Ik wil het dus voor 17 Jarige

Op de achtergrond van Intertoys: (een 17-jarige wilt Unicorn plas maar ik weet niet wat ik nu moet zeggen Andere man: Hang Gwn op)

Nee helaas we hebben het niet fijne middag nog dag


Nou dat was raar en grappig maar vonden jullie het leuk bekijk dan zeker ook de andere artikelen byte






met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin