Boyfriend tag || Els #31

30-06-2018

Hoi Allemaal

Ik ben Els en vandaag ben ik hier met mijn vriendje Sem en we gaan samen een tag doen je krijgt een vraag bijv wat lust de ander niet en daar moet je dan beantwoorden dus let's go


Wat lust de ander niet?

Els: Spruitjes of Nasi

Sem: Bloemkool


Waar kun je de ander 's nachts voor wakker maken?

Els: Pasta

Sem: Chocolade en Sushi


Wat bestelt hij of zij voor drankje als jullie uit eten gaan?

Els:  Sem neemt meestal een ice thee 

Sem: Meestal gaan we naar Starbucks en dan neemt ze een karamel frappecino


Hoelang zijn jullie al samen?

Els: 6 weken 

Sem: 3 weken * Els kijkt boos*  Nee niet? oké


Welke schoenmaat heeft hij of zij?

Els: 40 * Sem zegt: " WTF 40 NEE! ik heb 38! "

Sem: jij hebt volgens mij 37-38


bedankt voor het lezen bedankt Sem en ja lees morgen ook ff Iris

byte

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin