Crazy facts about me || Milou #6

16-05-2018

Hey guys

Zoals jullie misschien weten heb ik verloren met de wo said that  challenge en de straf was dat je volgende blog artikel aparte feitjes over jou   zijn dus ja hier zijn ze.

  1. ik ben iemand die graag aardig gevonden wil worden door anderen en soms sla ik daar wel een beetje in door. Ja zeggen wanneer je nee wil zeggen etc.
  2. ik ken het alfabet achterstevoren in een paar seconden
  3. ik wordt chagrijnig van regen
  4. ik leef op lijstjes, anders vergeet ik wel erg veel
  5. ik check iedere dag Google Analytics voor de bezoekersaantallen van 4times
  6. Briefgeld moet perse op volgorde van waarde in mijn portemonnee
  7. ik ben gek op notitieboekjes en cadeauverpakkingen. HEMA heeft wat dat betreft teveel leuks
  8. Ik vond het leuk om deze crazy facts te delen, maar lastig om zoveel zinnen te beginnen met het woordje 'ik'



Nou hopelijk vonden jullie het leuk ik wel om dit te delen, vergeet niet om vrijdag  Tess haar artikel te bekijken en ja tot de volgende keer

Byeeeee liefs Milou
met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin