GTB Awards- Extra- || Tess #19

09-06-2018

Hoi iedereen

Ik ben Tess en ik mocht van de meiden jullie bedanken voor iets dus dat ga ik doen


We zijn door naar de finale van de Gtb ( Goudentoetsenbord) Awards dank jullie wel echt we love you en ik heb de meiden geappt en hun mochten allemaal een stukje vertellen en dat ga ik nu ff overtypen



Iris: heel erg bedankt iedereen voor het stemmen het is echt ongelofelijk want we zijn pas net begonnen maar dat we dan nu al zeg maar in de finale staan voor een award dat is echt super vet want we doen dit voor de lol en dat jullie het dan zo leuk vinden dat jullie op ons stemmen echt wow



Milou:  tysm iedereen dat we in de finale staan als alle eerste terwijl we tegen zulke populaire blogs moeten echt mega cool we zijn niet eens een maandje bezig dus echt bedankt allemaal



Eva:  ik vind het zo %$# dat ik moet stoppen maar ik beloof jullie iets : ik ga mijn eigen blog opstarten aangezien het op 4time-s niet meer lukt ik ga er mee bezig zijn maar nu over de finale OMG dankjewel ik ben tot de finale er wel bij dus stel we winnen dan win ik Officieel ook maar het is een mooie afsluiter voor mijn 4time-s tijd in ieder geval heel erg bedankt


Zoals jullie zien zijn we heel blij echt bedankt. bedankt voor het lezen lees iris ook morgen en nogmaals. bedankt iedereen we love you all 


bye

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin