Fast Q&a With Els || Eva #18

09-06-2018

Hoi iedereen

Vandaag ben ik hier met : Els dit is ook een van mijn laatste blog artikel en om Els beter te leren kennen ga ik haar hele snelle vragen stellen en die moet ze beantwoorden maar 1st moeten jullie  zeker op ons voor de GTB Awards vandaag is de laatste stemdag voor de 1ste blog die naar de finale mag maar laten we gwn beginnen 


Eva: 'Els Ready?'

Els: 'Always'

1. Zou je liever...
A) Gif over je voeten krijgen?
B) Je kont verbranden?

Els: B


2. Zou je liever...
A) Natte sokken dragen?
B) Nat ondergoed dragen?

Els: A


3. Zou je liever...
A) Een te kleine coltrui dragen?
B) Te grote schoenen dragen?

Els: Ehh B is echt Shit -Eva: Mind Your words darling- Els: Sorry Maar ik kies voor A dan doe ik er lekker een hemdje er onder.


4. Zou je liever...
A) Altijd een slechte adem hebben?
​B) Altijd scheten laten?

Els: o !@#% -Eva: ELS!!! Nogmaals Mind your words- Els: Sorry maar Ehm ik denk A?? 


5. Zou je liever...
A) Luizen hebben?
​B) Kaal zijn?

Els: A want ik had een tijdje luizen duss- Eva: Ja dan kies je dat


6. Zou je liever...

A) Betalen voor iedere WhatsApp bericht? 

B) Alles betalen met 5 centjes 

Els: A dan ga ik toch chatten via snapchat                                                                             


8. Zou je liever...

A) Je adem inhouden voor drie minuten?
​B) Over hete stenen lopen voor één minuut?

Els: A 


9. Zou je liever...
A) Je teen stoten?
​B) Op je tong bijten?

Els: Ehm Ik denk ehh B


10. Zou je liever...
A) Altijd shirts dragen met zweetplekken?
​B) Altijd broeken dragen met poep vlekken?

Els: A


11. Zou je liever...

A) Bedorven melk drinken?
​B) Iets eten met een haar erin?

Els: Iel ehm A want misschien zit er in dat haar ook nog luizen


12. Zou je liever...
A) Elke dag een splinter krijgen?
​B) Elke dag een paper cut krijgen?

Els: B want die hoef ik er niet uit te halen met een pincet


13. Zou je liever...
A) Opgesloten in een lift zitten met tien baby's?
​B) Opgesloten in een lift zitten met tien zieke mensen?

Els: Oeh Ik ben dol op baby's en die zieke mensen kan ik dan helpen dus mij maakt het niet zoveel uit Eva jij mag kiezen- Eva: A dan mag je mijn zusje erbij :D

14. Zou je liever...
A) Elk haartje op je lichaam epileren?
​B) Elke nagel op je lichaam verwijderen?

Els: A 

15. Zou je liever...
A) Slapen op een cactus?
​B) Je gezicht wassen met schuurpapier?

Els: AAI ehm B


Ik mocht de afsluiter doen van Eva en bedankt voor het lezen volg ons op Pinterest daar komt elke dag onze look online en ja lees Iris morgen en stem ook zeker op ons voor de GTB Awards

Eva: Lekker Els mooie afsluiter

Els: Nu is het geen afsluiter meer slipmie in ieder geval thnx voor het lezen

Byee

Eva: Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin