Gaan Eva en Iris stoppen met 4time-s? || Eva en Iris #15

03-06-2018

Hoi iedereen.

Vandaag zijn wij (Iris en Eva) samen en dat heeft een rede maar dat horen jullie zometeen

Geslaagd of Niet?

Dit word meer een uitleg artikel van of we geslaagd zijn of niet en nee we hebben de uitslag nog niet binnen maar je kon nakijken en daaruit kan je wel al een goede inzicht hebben

Waarom we dit samen doen Ehm omdat we graag samen dit willen uitleggen


Eva: Ik ben waarschijnlijk niet geslaagd 
Iris: Ik zit op het randje dus bij mij is het niet zeker dus ik heb ook geen inzicht ik moet dus echt afwachten op het telefoontje


Eva: Ik heb besloten te stoppen met 4Time-s zodat ik de volgende examen wel met een zeker ga slagen want ja als je 2x het niet haalt dan is het wel erg en ik heb besloten volgend jaar een niveau lager te doen dus Havo dat vind ik wat fijner 

Iris: Als ik niet slaag dan kan ik niet zo simpel contact houden met de rest omdat hun dat op de universiteit zitten en ja ik dan nog op de middelbare als ik wel slaag dan doe ik dit met liefde nog met Milou en Tess dus dat word afwachten ik hou jullie op de hoogte 


Eva stopt zws wie wordt haar vervanger????  


En wanneer stopt ze?


Wil je antwoord op deze vragen? kijk dan onder de pagina notifications



met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin