Veranderingen op 4time-s || Tess #22

13-06-2018

Hoi guys

Ik blog vandaag omdat ik vrijdag niet kan want dan is mij zusje Jarig en dan gaan we uit school naar Spanje 2 dagen dus ja ik ben hier vandaag niet alleen ook met Iris, Milou, Eva en Els en we gaan jullie vertellen of we geslaagd zijn of niet en we gaan andere veranderingen ook vertellen


Tess

Ik ben wel geslaagd dus ik blijf ook doorgaan met 4time-s en voor mij is er niks veranderd 


Iris

Ik ben op het randje geslaagd en ik blijf doorgaan met 4time-s maar ik ga op Maandag bloggen 


Milou

Ik ben ook geslaagd en ik blijf ook doorgaan met 4time-s maar ik ga op een andere dag bloggen en dat word Zondag


Eva

Zoals ik al dacht ik ben niet geslaagd dus ik moet stoppen met 4time-s


Els

Ik ben op het randje geslaagd en ik doe daarom vanaf 23 Juni mee met 4time-s op zaterdag


Bedankt voor het lezen 16 juni is eva's laatste artikel en dan mag Els haar plek innemen nou nogmaals bedankt voor het lezen en ja 

byte

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin