Harry Potter Tag || Iris #32

01-07-2018

Bij het lezen van deze titel denk je oké Iris maar ik ben officieel Harry potter fan net level want alle boeken gelezen engels en Nederlands en ook alle films engels Nederlands en ook 3x naar Harry Potter expo dus ja jullie begrijpen wel waarom ik deze challenge doen


1. Je favoriete HP deel

Harry Potter en de halfbloed prins of Harry Potter en de relieken van de dood maar als ik moest kiezen de relieken van de dood


2. Je minst favoriete HP deel

deel 3 vond ik niet zo leuk eigenlijk


3. De films of de boeken

de boeken dan


4. favoriete personage

Ginny Wemel of Hermelien Griffel maar ik denk dan toch Hermelien


5. stomste personage

Cho Chang was heel erg gemeen in deel 5 tegen Harry omdat ze boos werd omdat Harry boos was op haar beste vriendin die de SVP had verraden 


6. Leukste HP koppel

Ginny Wemel en Harry Potter


7. favoriete afdeling

Griffoendor de afdeling van de dappere


8. favoriete leraar

Het is geen leraar maar ja natuurlijk Perkamentus


9. wat is je patronus

Een Uil


10. welk reliek zou je willen

De steen der Wederkeer


11. welk vak zou je willen volgen

Toverdranken Maar dan zonder Sneep


12. stel je speelde zwerkbal welke positie zal je dan zitten

Ik was dan eveneens als Harry zoeker


13. welke personage lijkt op jou

Ik ben een combinatie van Ginny want ik wil ook avontuur, Hermelien want ik ben best slim in HP want ik kan meer dan 30 Spreuken maar af en toe ben ik ook Lily Wemel heel liefdevol


14. geef elk boek een cijfer

1.  De steen der wijzen: 7,0

2. De geheime kamer: 8,0

3. De gevangene van Azkaban: 6,0

4. De vuurbeker: 8,5

5. De orde van de feniks: 9,0

6. De Halfbloed prins: 10

7. De relieken van de dood: 10

8. Harry Potter en het vervloekte kind deel 1 en 2: 6,5


Bedankt voor het lezen vonden jullie dit nou leuk? lees dan woensdag Milou ff voor als je een Harry Potter fan bent wat is jou Favo deel laat het me zeker even weten bij Contact ik lees het heel graag tot volgende week

Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin