Message of Little Eva || Eva #12

26-05-2018

Yo guys

Ik ben het Eva en gisteren is iets bijzonders gebeurd voor mij want Ehm toen wij in de 1e zaten moesten we op de eerste schooldag een brief schrijven naar je oudere zelf die werd bewaard door de school en je zou hem in eind van de 6e na de examens ( die hebben we gehad eindexamen want we zitten in de 6e en we krijgen bijna de uitslagen ) en Ehm ja die hebben we binnen gekregen en ik ben echt vergeten wat ik heb opgeschreven ik was toen namelijk 12 dus ja ik ga de brief overtypen 


Aan de 17 jarige Eva

Hoi ik ben Eva dat weet je maar ik ben de jonge Eva jij en ik zitten nu in het laatste jaar van Vwo ik hoop dat je/ik geslaagd ben(t) dit is de eerste schooldag het is nu na de pauze tijdens Nederlandse les ik heb in de pauze al 2 vrienden gemaakt: Ilse en Milou ze zijn echt vet aardig maar in ieder geval draag jij nu al make-up je kan natuurlijk niet terug reageren maar ja ik hoop dat we samen geslaagd zijn en ik ben benieuwd hoe ik later dit ga lezen haha! maar ja de les is bijna afgelopen en dan heb ik weer pauze want dit was een blokuur en ik wil dat je weet dat ik nu mijn eerste telefoon heb gekregen! een Samson Galaxy s3

ik hoop dat jij nu een Samson Galaxy s10 hebt als die bestaat of een iPhone want papa heeft er een en die is zo handig in ieder geval dit was het einde grote Eva 


Liefs kleine Eva


Nou dit was de brief hopelijk vonden jullie het leuk Iris had gezegd dat ze morgen ook haar brief gaat typen en Ehm Maandag krijgen we te horen of we geslaagd zijn of niet en het is echt heel spannend in ieder geval Love you guys kijk morgen naar iris volg ons ook op Pinterest dus ja byeee






met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin