Message of Little Iris || Iris #13

27-05-2018

hey iedereen

Zoals jullie misschien wel weten hebben we vrijdag de brief gekregen van ons jongere zelf nou Ehm Eva had hem overgetypt dus ik ga het zelfde doen so let go!


Van de kleine Iris aan de grote 

Hoi Iris de grote ( hahaha we hebben net geschiedenis gehad over Karel de grote) Maar ik hoop dat je geslaagd bent voor je examens want dan gaan we studeren! jij wilt toch ook nog steeds naar het Erasmus en als het lukt Harvard toch? dat is nu al mijn droom ik ben benieuwd wie later jouw vrienden zijn ik heb er nu een paar namelijk Milou en Tess ja de Tess van groep 7 zit hier nog steeds maar heb jij al een vriendje want het is voor de zomer vakantie uitgegaan tussen mij en .......... (Grote Iris hier ik ga die naam niet aan jullie vertellen want dat is privacy schending) maar ja hopelijk heb jij een beter iemand gevonden en trouwens kamp in groep 8 was zo leuk echt (!) en de eindmusical echt waar wauw ik speelde de hoofdrol en ik had een eigen solo in ieder geval leuk om met je gepraat te hebben liefs je kleinere versie Doei



zoals jullie zagen was ik vroeger dol op praten ( nu nog steeds eigenlijk) maar ja en ja tja ( Akward wat wil ik zeggen) Ehm bedankt voor het lezen ik hoop dat jullie het leuk vinden lees woensdag Milou ook ff en ja 

Byee


met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin