Never Have I Ever || Iris #5

13-05-2018

Hey iedereen !!

Dit is al weer mijn 2de blog bericht, Ja t gaat snel he? In ieder geval vandaag heb ik niet 1 iemand te gast nee twee! En dat zijn: Tess en Eva ik vroeg Milou ook maar die kan er niet bij zijn. Maar we gaan de Never Have I Ever tag doen en dat houd in: We hebben vragen en dan moeten we zeggen of we het hebben gedaan Ever dus of nog niet, en dat is Never dus ja laten we gwn beginnen!

Oké girls ready? 

Eva: Ja tuurlijk ! Tess: Sure Iris: Top meiden 

in mijn vinger gesneden

Tess: Ever ja tuurlijk wel eens.

Iris: Ever ik heb het zelfs dagelijks🤣🤣😂

Eva: Ever tja ik ook 

-in slaap gevallen in de bioscoop

Tess: Never nee ik kijk de film wel echt

Iris: Ever nee ik volgens mij niet

Eva: Ever ja als baby wast wel eens👶🏼

-met sokken aan gedoucht

Tess: Never tja nee 

Iris: Never 

Eva: Ever ik deed dat als kind een keer daar had ik zin in😂🤣🤣

-iemand gekust

Tess: Ever tja Ehm ik heb een vriendje dus ja ik wel 

Iris: Ever ja mn familie regelmatig nee grapje🤣😂 ook mn Ex

Eva: Never

-in het gips gezeten

Tess: Never gelukkig niet nee maar Eva gaat wat leuks vertellen 

Iris: Ever ik had doen ik 15 was wel wat gebroken maar Eva vertel jij maar

Eva: Ever Ehm vorige maand ben ik uit het gips gehaald dus ja ik wel 🤗 

-gevallen met de fiets

Tess: Ever maar Eva gaat weer wat leuks vertellen

Iris: Ever Tuurlijk wel eens

Eva: Ever ik heb in het gips beland doordat ik van mn fiets viel maar is het nu Eva best tijd waar slaan deze vragen op???

-door rood gereden

Tess: Ever tja maar neem vooral niet mijn voorbeeld op

Iris: Never nee ik echt nooit

Eva: Never 

-gespijbeld van school

Tess: Never nee volgens mij niet

Iris: Ever ja weleens Mam kuch kuch* ik ben ziek

Eva: Never nee

- iets gepikt

Tess: Never nee ik niet

Iris: Ever maar niet met opzet het was ik kreeg een vriendenboekje, en daar moest ik dan in schrijven en ik was hem vergeten terug te geven.😳

Eva: Never nope of nou.. Nee volgens mij niet

- een beugel gehad

Tess: Ever ik HEB er een en ik heb slotjes

Iris: Ever ik heb blokjes

Eva: Ever ik had er 2 jaar geleden een en ik had ook slotjes


Nou guys dat waren ze dan hopelijk vonden jullie het leuk en ik wil Tess en Iris graag bedanken girls your Bothe Amazing love you maar in ieder geval bedankt voor het kijken vergeet ook niet om al onze andere posts te bekijken en ja tot de volgende keer byeeeee

Liefs Iris


met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin