Never have I have ever + Mededeling || Iris #40

23-07-2018

Hoi Allemaal

Eerst even dit: Eergister heeft Els niet geblogd want die is op vakantie, Tess heeft vrijdag niet geblogd want: Ze had het al af ze hoefde alleen te uploaden, maar nu is haar laptop stuk dus kan ze er niet bij dus moet het opnieuw. Ik gister niet geblogd want ik ben hier vandaag met mijn zus ( tweelingzus ), maar die kon gister niet dus moest het vandaag anyway, we gaan de never have i ever tag doen en aan het eind heb ik een mededeling. dus let's go.


Iris: In ieder geval je krijgt zo een vraag van bijvoorbeeld: heb je ooit met dolfijnen gezwommen en dan-

Amy: Echt een heel random voorbeeld.😂😅🤣

Iris: 😅 maar zo ja dan typ je i have en zo niet i never have maar anyway let's go!


1. Iets wat je cadeau kreeg terug gebracht of aan iemand anders gegeven

Amy: I never have: Nee volgens mij niet.

Iris: I have: Soms had je bij kinderfeestjes iets dubbel, en dan gaf ik het aan Amy. Ik had een keertje bijvoorbeeld 2 tijdschriften, en dan gaf ik er 1 aan Amy.


2. Iets gestolen

Amy: I have: Ik zag een keertje bij een vriendin, toen ik 4 was een pen en die had ze dubbel, dus toen pakte ik het en nam hem mee naar huis.🤣🤣

Iris: I never have: Nee nog nooit en hopelijk gaat het ook nooit gebeuren.


3. gespijbeld

Amy: I have: Ehh ja wat moet ik er over zeggen. Middelbare?

Iris: I have: Ja wel eens " Mam *kuch Ik ben ziek. "


4. Geroddeld via social media

Amy: I never have: Nee ik ben wel een Rebel of Badass,  maar dat doe ik niet dat is pesten.

Iris: I never have: Ik kan daar echt niet tegen ik vind dat zo gemeen.


Oké iedereen dat was het bedankt Amy en ik heb een mededeling voor jullie vanaf 26 Juli tot 26 augustus hebben wij een zomerstop. Dat houd in dat we niet bloggen die tijd. Milou gaat wel nog haar laatste artikel 25 Juli doenbaar dan stoppen we een tijdje. Maar bedankt voor het lezen 

Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin