Q&a with the girls || Milou #16

06-06-2018

Hoi 4time-s hier.

We gaan vandaag een Q&a doen jullie mochten vragen opsturen en dat hebben veel van jullie gedaan en ja ik ben hier met Tess, Iris en niet Eva nee ik ben hier ook nog met Els zodat jullie alvast kennis kunnen maken met haar want voor de gene die het niet weten Els  word volgend jaar 4times lid (of lit 🤣 sorry dit is mijn humor) maar ja let's go 


Milou: Eerste vraag van Lisa: wie is de Liefste?

Tess: Ik denk Iris 

Iris: AAHW love you Tess maar ik denk juist Els. Els is heel lief echt een schatje gewoon

Milou: Els is heel aardig echt zo lief 

Els: Thnnx Iris en Milou maar ik vind Iris heel aardig echt ze wilt altijd iedereen helpen

Milou: Ja dat is ook waar zij is ook erg attent oké Next


Els: Volgende vraag is van Anne-Marie: Wie is het slimst

Tess: ik denk meteen aan friends maar ja Ehm ik ben wel het slimst denk ik en anders Milou

Iris: Tessie sws ze is echt zo'n studiebol 

Tess: Haha :D

Milou: Tess ja echt dan Appen we 'Hee Tess kom je FF wat drinken?' Appt ze "nee ik heb over 2 weken Proefwerk Nederlands"  

Els: hee Tessie!!


Iris: Dounia Zakeh vraagt: van waar de naam 4time-s

Tess: Ik ben Tess

Iris: ik ben Iris

Milou: Mijn naam is Milou

Els: en ik ben Els

Iris: Dus de T van Tess de I van Iris de M van Milou en de E van Eva of Els samen time vormt en we zijn met zijn 4ren dus samen 4time-s


Tess: Romy Veiltis vraagt hebben jullie een vriendje zo ja hoe heet die? byee

Tess: Ja ik heb een vriendje en hij heet Boaz

Iris: ik heb een vriendje en die heet Max en ja max als je dit kijkt shoutout naar jou love you

Milou: Ja ik ben heel gelukkig met Sven

Els: Ehm ja ehh het is 1 week geleden uitgegaan met Lars💔



Nou dat was het heel erg bedankt Meiden en dit was Els voor het eerst aanstaande zaterdag doet ze een artikel met Eva en de week daarop is haar eerste eigen bericht en lees vooral vrijdag naar Tess

Tess: Ja ik ga iets leuks doen met Iris 

Anyway tot volgende week

Byee





met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin