Ultra q&a (with Iris) || Milou #14

30-05-2018

Hoi

Ik ga een Q&a doen maar niet zo maar een Q&a een ultra q&a en dat houdt in ik moet een cijfer kiezen bijv 8 en dan staat er onzer elke cijfer een categorie zoals Dilemma's of Ehm Wie en daar krijg ik 2 personen en ik moet daaruit kiezen wie ik het liefst of mooist vind maar ik kan ook een Marry or Kill krijgen en dan kan moet ik kiezen wie ik zou trouwen of wie ik zo vermoorden erg gênant dus maar ik doe dit niet alleen maar met Iris en daar krijg ik de vragen van dus ja Lets do it.


Het getal: 14 

Iris: Een marry or Kill met Thomas van GewoonThomas of DylanHaegens 

Milou: Dylan denk ik Trouwen en Thomas vermoorden sorry Thomas!!!





Het getal: 4

Iris: Een Dilemma: altijd achtervolgt worden of altijd iemand achtervolgen

Milou:Altijd achtervolgd worden denk ik







Het getal: 2

Iris : Marry or Kill met Milan of Enzo knol

Milou: Aaaai ik denk Milan Trouwen en ja Enzo vermoorden







Het Getal: 15

Iris: weer marry or Kill met Vinchenzo of Harry styles

Milou: makkelijk Vinchenzo Trouwen en ja Harry Vermoorden






Het getal: 12

Iris: Dilemma: Nooit meer Douchen of je haar kammen

Je haar niet meer kammen





Vonden jullie het leuk bedankt voor het lezen dan en bedankt Iris love you en ja tot volgende week kijk vrijdag ook naar Tess en voor nu Love you Everyone 

Byee











 

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin