Reaction on Hate comments || Tess #7

18-05-2018

Hoi allemaal

Ik hoor sommige van jullie denken huh! Tess ga je reageren op haat comments maar jullie bestaan toch pas net? Ja maar we hebben echt heel wat Haat comments gekregen en echt waar het zijn er zoveel voor 1 blog post  dus doen we het in 2 Ik heb gezorgd met de meiden dat we dat vanaf nu 4x gaan doen ieder 1x en 2 4time bloggers doen lieve reacties en 2 van ons aan haat reacties  dus ja o en btw: we krijgen maar 2 lijsten  Eva en ik krijgen dezelfde haat reacties maar we geven onze eigen mening en hetzelfde geld voor Iris en Milou maar hun hebben een andere lijst met juist lieve reacties en daar gaan hun op reageren  so lets go! en als er tekentjes zijn dan betekend het een scheldwoord maar dat begrijpen jullie wel


1. Wrm doen jullie dit, dit is echt onzin

nou we vinden dit super leuk om te doen en ja het is of jullie het leuk vinden of niet

2. !%$*^#@ jullie zijn echt zo dom! echt #$@#$ wat doen jullie!!!!

We bloggen en dat vinden we leuk om te doen dit is voor onze plezier

3. ^@$#@$ jullie zijn echt $@%#@ jullie hebben echt aandacht te kort!!!

We doen dit he-le-maal niet voor aandacht maar voor onze lol nogmaals en meningen kunnen verschillen qua hoe goed het is.

4. Ehm nou Ehm DIT IS ECHT SLECHT!!!!

Nou meningen verschillen en Tja dit is jou mening en ja You Only Life Once

5. What the f !! Seriously wat is dit!!

Dit is een site waar ik en mijn vriendinnen jullie proberen te entertainen en wij lol hebben

6. OMG ik heb nog nooit zo iets raars gezien ik ga stuk!!! LOL echt waar $@%#$#%#

Ehm nou misschien als je dit echt heel slecht vind moet je dit niet meer leen is dat een optie?


Nou Quys gelukkig hebben we ook hele lieve Reacties maar die zijn aan Milou en Iris Morgen gaat Eva dit ook doen dus Tja vergeet ons niet in de gaten te houden en ja 

Bye





met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin