Reaction on Sweet comments || Iris #9

21-05-2018

Hy Guys

Sorry dat mijn artikel 1 dag later is gepost maar ja vandaag ga ik reageren op lieve reacties en Tess en Eev hebben het al gedaan maar dat bij haat reacties en Milou gaat ook reageren op lieve reacties so let do it!!!


1. Ik vind het echt heerlijk om jullie lekker in de avond met een kopje thee te lezen echt blijf doorgaan

AAHW dat vinden we echt super tof om te horen! dankjewel

2. Echt ik vermaak me zo als ik jullie lees echt zo leuk!

We doen het ook om jullie te vermaken en bij jou is het gelukt en daar zijn we echt blij mee

3. Ik lees jullie altijd met mijn vriendin en jullie zijn echt geweldig Love you all<3

Wat lief we love you to!!!!

4. Jullie doen zulke leuke dingen met zn vieren jullie zijn gwn TOP

Jullie zijn ook TOP echt al die leuke rea's

5. de leukste dagen van de week zijn Woensdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag want dan bloggen jullie!!!

Aahw wat lief wij vinden dit ook super om te doen!!

6. Jullie zijn echt zo leuk met zn vieren vooral Tess en Iris maar geen zorgen Milou en Eva Ik vind jullie allemaal te gek


nou Hopelijk vonden jullie het leuk stuurde je ook een lieve Rea maar zit die hier niet tussen sorry dan maar we lezen ze allemaal en we waarderen het het kijk ook zeker even Woensdag naar Milou en voor nu 

Doei

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin