Take a look at my life #1 || Milou #29

27-06-2018

Hey allemaal

Dit artikel komt 27 Juni online maar ik maak dit eigenlijk niet op 27 juni ik maak dit op meerdere dagen... Dit word een soort weekvlog maar dan op een blog dus een weekblog ik ben namelijk op reis met mn familie en we maken een roadtrip er komen meerdere delen en ik hoop deel 2 4 Juli komt en dan is die van 27 Juni t/m 4 Juli o trouwens nee hij kan niet op de 4e komen want ik moet nog bewerken en de lay- out doen enzo dus waarschijnlijk komt volgende week een tag ofzo en dan de week erop deel 2 of 5 Juli weet je deze intro duurt veel te lang laten we beginnen



Woensdag 20 Juni - San Francisco

Hoi iedereen vandaag ben ik naar de golden gate bridge geweest is San Francisco ik heb wat foto's gemaakt ze zijn niet heel mooi maar ja  we gaan overmorgen vroeg weg en dan gaan we naar Los Angeles maar hier zijn de foto's van de golden gate bridge



Donderdag 21 Juni - San Francisco

Hoi jongens het is hier nu 20:00 bij jullie volgens mij 11:00 maar vandaag zijn we naar china town geweest maar geloof het of niet ik ben mijn camera vergeten dus ik heb helaas geen foto's voor jullie ja ik vind het ook echt $@# o en trouwens ik heb geslapen in het palace hotel nogwat ( ik ken de naam niet) maar ik had een jetlag dus ik heb amper geslapen maar het was wel leuk in china town ik dacht echt dat ik in china was! maar morgen vertrekken we naar LA en dat word leuk dus zin in

Vrijdag 22 Juni -  Los Angeles

Hey ik ben nu in LA we verblijven bij vrienden van mijn ouders in Beverly Hills en de mensen waar we verblijven hebben een dochter en die heet Eliza en ik heb wat geblogd met Eliza en dat was super gezellig dat artikel komt nee trouwens ik weet niet wanneer die online komt want ik moet nog bewerken en de lay-out dus ik weet niet als ik snel bewerk dan is het Zaterdag klaar maar ik zie wel wanneer ik hem online gooi in ieder geval vandaag zijn we naar Venice Beach gegaan super druk was het maar het was heel leuk morgen vertrekken we om 18:00 Naar Miami en daar blijven we 1 nachtje en dan volgens mij naar Tunesië want daar heeft een goede vriendin van mijn moeder een leuk huisje dus daar verblijven we 2  nachtjes en de rest zit in deel 2 van road trip

Zaterdag 23 Juni - Miami

Hoi het is nu 18:00 Ik blog vanaf het vliegveld in Miami ik zit nu op zo'n bankje met mijn laptop en iedereen kijkt me raar aan maar onze bagage is verloren dus dit duurt nog ff ik blog zo verder als we in het hotel zijn


Zondag 24 Juni- Tunesië

Hey het is nu 20:23 en we zijn in het hotel morgen om 21:25 is onze vlucht naar Tunesië en vandaag zijn we alleen naar de freedom tower geweest en verder alleen even naar een strand geweest maar ik heb een foto van de freedom tower dus hier is die




Zondag 24 Juni - Tunesië

Hoi jongens ik ben nu in Tunesië het is hier zo warm! maar ik ben vandaag thuis gebleven want ik voel me niet zo lekker maar dit is zo een mooi huis morgen gaan we naar het strand zei mijn vader dus ja zin in ik heb vandaag lekker Netflix gekeken en dit geblogd want al deze dagen zeg maar schreef ik op een notitie en dat heb ik vandaag overgeschreven in een artikel en ik heb een klein deel bewerkt hier blijven we  2 nachtjes maar vandaag is de laatste dag van deze artikel de rest lees je in deel 2 ik weet niet wanneer ik die online zet maar ja hopelijk vonden jullie het leuke en trouwens we gaan 4 Juli naar huis


nou bedankt voor het kijken lees vrijdag ook ff Tess  en ja  dit was btw  een meer  persoonlijke artikel dus hopelijk vonden jullie het leuk over een tijdje kun je ook deel || lezen

byee liefs 

Milou






met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin