2 leugens en 1 waarheid || Milou #21

12-06-2018

Hey Iedereen

Vandaag is het een bijzondere dag namelijk: Mijn verjaardag en ja ik heb vandaag    geruild met morgen omdat ik graag mijn verjaardag wil vieren met jullie en ook met Iris en Tess ik heb ook aan Eva en Els gevraagd maar die konden er niet bij zijn dus het is vandaag 4Tim zonder de e wat gaan we doen: We gaan 2 leugens en 1 waarheid doen dat betekend dat ik 2 leugens heb voorbereid en 1 waarheid en hun moeten de waarheid zien te achterhalen dus we gaan door de 

Milou-Jaartjes heen er staat bij het antwoord een kleur groen betekend  goed en rood  fout so let's do it


De eerste is waar ben ik op vakantie geweest 

A: Italië                               <= Iris       
B: Griekenland                <=  Tess
C: Marokko                         


Milou: Ik ben nog nooit naar Italië of Griekenland geweest en wel naar Marokko dus niemand een punt

Tess: Waar ben je in Marokko geweest?

Milou: Casablanca


Oké ik was heel onhandig en hier zijn een paar dingen die ik gedaan zou kunnen hebben


A: Ik heb op toen nog koninginnedag een vaas kapot gemaakt toen ik het beter wou bekijken terwijl en mijn ouders moesten het toen betalen.     <= Tess                                                                                  

B: Ik was iemand duwen op een schommel maar toen letten ik niet op en kwam de schommel met die gene vol op me af en laten we zeggen dat was mijn 1e breuk in mijn hand         <= Iris

C: Ik zat met een schaar in mijn hand en toen knipte ik iemands pluk haar eraf


Milou: Ja ehm A is correct en geloof me ik kreeg drie maanden geen zakgeld meer 

Iris: Hoe oud was je

Milou: 9 ofzo

Tess: En wat zei de verkoper

Milou: Slopen is Kopen volgens mij haha 

Tess: HAHAHAHA


Wat waren de domste onderwerpen voor Ruzie 


A: Iemand wou 1 pauze niet met mij spelen ik zei dan speel je nooit met me en ik heb nooit met haar gespeeld 
B: Iemand had mijn Elastiekje bewaard.    <= Tess
C: Iemand zei dat ze even met mijn BFF ging spelen en mijn BFF wou ook met haar maar ik wou dat niet nou reden tot ruzie   <= Iris

Milou: Geen punten voor deze ronde 


Gwn wat Random dingen


A: Ik heb een vriendenboekje van iemand nooit teruggegeven
B: Ik had ooit een Agenda maar nooit in geschreven 
C: Ik heb ooit afgekeken bij een cito             <= Tess.      <= Iris

Milou: Ja Het was Cito Rekenen maar de leraar is er nooit achtergekomen shoutout naar jou Juf Emily

Laatste op welke sporten heb ik gezeten


A: Paardrijden                     <= Tess
B: Ijshockey
C: Ritmische Gymnastiek         <= Iris


Iris: Dit heb je me een keer verteld

Milou: Gefeliciteerd Iris en Shout out naar Gv Attila voor de mooien 3 1/2 Jaren



Eindstand

Iris: 2 Punten van de 5

Tess: Ook 2 Punten

Maar allebei meer Milou huiswerk doen he


Bedankt lieve  Iris en Tess nou toch op mijn verjaardag geblogd en ik had gister al allemaal lieve berichten gekregen zoals van Xoxo Love4time-s: Gefeliciteerdxx fijne verjaardag lieve Milou en Sannetje_xxxxxx zei Gefeliciteerd hopen dat je ook 18 jaar doorblogd en ja jullie zijn echt schatjes 

Byee





met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin