Storytime-1 || Tess #11

25-05-2018

Hey guys

Vandaag heb ik voor jullie een storttime en dat betekend dat je iets verteld over iets wat je hebt meegemaakt nou Ehm ik ben op de basisschool gepest dus ik ga het daar over hebben en het begint vanaf groep 5/6 en dan eindigt  het bij 7/8 dus laten we beginnen. 


Groep 5-6

Het begon in groep 5-6 In groep 5 ging het nog wel ik werd alleen af en toe buiten gesloten door de leerlingen maar dat was niets vergeleken met groep 6, in groep 6 had ik 1 juf en die was best aardig maar dan had je de stagiair: Minke zij was laatste jaar stagiair en mocht alle pauze problemen en ruzies oplossen juf Minke mocht mij niet maar intussen in de pauzes werd er naar me uitgescholden ik mocht nooit meespelen ik was altijd alleen etc. en als ik naar Juf Minke kwam om het te vertellen dan koos ze de partij van de pesters en ik weet nog toen ik 1 keer geslagen werd en toen zij Minke: Tja zo is het nou eenmaal misschien was het terecht. ik kwam iedere dag met tranen thuis


Groep 7-8

We werden in groep 7 gehusseld dus nieuwe klassen er zaten een paar pesters bij en die gingen gerust hun gang met mij maar de juf van groep 7 was altijd aardig en toen ontmoeten ik voor het eerst Iris die het altijd voor me opnam en ja ik ontmoette Iris al in groep 7 en zij nam het voor me op waar ik nog steeds dankbaar voor ben en Juf Minke was nu een echte juf op onze school maar ze gaf een andere klas les 

Groep 8 Helaas was dat het jaar dat Iris verhuisde en naar een andere school ging nou gelukkig zitten we nu wel op dezelfde school maar ja natuurlijk was Juf Minke nu wel mijn juf het kon ook niet anders het was weer erg ook omdat ze meer te zeggen had nou het was hetzelfde als groep 6 en meer niet 


De 1e

Het jaar dat ik Iris weer zag en Eva en Milou ontmoetten super leuk dus nu werd ik niet meer gepest en was ik verlost


Vind je Story time leuk dan bof je want vanaf nu iedere maand gaat een van ons 4 een Story time doen Storyttime in  September dus ja tot volgende week

Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin