Summer tag || Milou #41

25-07-2018

Hoi allemaal,

Vandaag is de laatste artikel tot 26 Augustus want dan hebben we zomerstop. Dat hebben we omdat het zo warm en dan gaan we liever zwemmen. Ik ga vandaag een lijstje invullen dus let's go.


1. Wat is het ultieme zomergevoel?
Lekker in het zwembad, met een drankje

2. Van welke zomerse temperaturen hou je?
Ik haat als het te warm is. Wat ik wel heerlijk vind: Gewoon 23 graden

3. Wat is je favoriete zomervakantie herinnering?
We gingen naar Tunesië op vakantie. We gingen naar een hotel, het was echt heel leuk.

4. Thuis blijven of op vakantie gaan?
Op vakantie gaan! DUHH!

5. Waar denk je aan bij het woord 'zomer'?
Zon, Zee, Strand, Geen school, Zwembad, Zwemmen, Heerlijk eten, Gezellig.

6. In de zomer maak je mij gelukkig met ...?
Een boek (Dit jaar de verborgen universiteit) of een zwembad :)

7. Favoriete zomerse uitstapjes?
Naar het strand, Heerlijk.

8. In de zomer kan ik niet zonder ...?
Een Bikini, Ik hou van zwemmen in de vakantie.

9. Beste zomerbestemming?
Mijn ouders gingen op huwelijksreis naar Tunesië, En dat vonden ze heel leuk. Sinds dien gaan we vaak daarheen op vakantie dus ja, Tunesië


Heel erg bedankt voor het lezen. Fijne vakantie. En ja tot over 3 weken want we hebben zomerstop

Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin