Take a look at my life #2 || Milou #37

10-07-2018

Hoi iedereen

Vandaag heb ik weer een take a look at my life. Ik ga weer mijn week ja aan jullie laten zien?? Idk hoe je het moet zeggen maar ja lezen jullie mee???



Zondag 1 Juli

Het was gisteren de laatste dag op vakantie. Vanochtend reden we met een gehuurd busje van Frankrijk naar Nederland. Ik vond de vakantie echt super leuk, maar ik was zo moe dat ik alleen ff een broodje gegeten. Vervolgens ging ik de hele tijd slapen ook heerlijk toch???


Maandag 2 Juli

Ik was herenigd met mijn liefde: Starbucks. Ohw ja en ik heb mijn vriendje Sven weer gezien. Maar ach! dat is minder belangrijk. Grapje hoor Sven ik hou ook van jou, op een mooie tweede plek dan. Ik heb vandaag Iris, Eva, Els en Tess ook weer gezien, ze stonden voor mn huis super Cute.


Dinsdag 3 Juli

Hey jongens, het is nu 15:00. Ik ben niet zo vrolijk. Dat komt omdat mijn hond Spike Ehm vandaag is overleden. Ik ben er verdrietig om. Ik had hem al zo lang als ik me kan herinneren. We hebben hem laten inslapen want hij is best oud en ziek. Hopelijk heeft hij nu een beter leven.


Woensdag 4 Juli

Oké geloof het of niet het is nu 23:57 ik weet niet wrm ik nu zo laat blog maar oké. Vandaag slaap ik bij Tess, ik logeer bij haar en morgen komt Iris,  overmorgen komt Els dus het word een 4time-s slaapfeestje! En ohw ja vandaag zijn Tess en ik naar de bios geweest. 


Donderdag 5 Juli

Vandaag is Iris ook bij ons aangesloten. En we hebben met zijn drieën een artikel geschreven voor Tess. Back to school Hacks. Tess zit naast me Tess wanneer komt die online. Tess: Vrijdag 13 Juli. Oké jongens dus zeker lezen vandaag zijn we naar het strand geweest. Met onze vriendjes en het was leuk


Vrijdag 6 Juli

Els is bij ons aangesloten! Vandaag zijn we lekker bij Tess gebleven. Maar straks gaan we lekker uiteten. Super leuk, Maar we gaan zo vertrekken dus ik ga nu ff stoppen dus met bloggen. Ik ga de afsluiter even morgen doen en dan overmorgen bewerken en dan 10 Juli online gooien ( ja Dinsdag 10 juli want Woensdag ga ik met mijn zus Anna naar de stad en dat word laat dus dan kan ik niet online gooien)


Oké en BTW als je Iris haar post van de blog-bang hebt gelezen dan weet je dat we onze grootste fan Mila gaan verrassen ze mocht haar 2 favo bloggers kiezen en met die 2 gaat ze een artikel doen nou koos ze voor Tess en Iris dus Zondag gaat Mila met Tess en Iris een artikel doen dus lees dan ook


Byee

met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin