Take a look at my life #3 || Milou #39

19-07-2018

Hoi allemaal

Vandaag weer een nieuwe take a look at my life. Jullie vonden het de vorige keer heel leuk dus hier een nieuwe en deze gaat van 8 t/m 13 Juli. Weekend doet niet mee deze keer want in het weekend was ik ziek en lag ik alleen op bed. dus ja let's go!



Zondag 8 Juli

Ilse heeft in Amsterdam een vakantiehuisje. Dus Eva, Tess, Iris, Els en ik gingen daar 3 dagen logeren. En in de buurt was een Bioscoop dus we kwamen vandaag aan, en we gingen vlak daarna naar de bioscoop naar de film Ocean's 8. ( Rihanna speelt er ook in.) Maar die film gaat over een vrouw ( Mrs Ocean) en die wilt zegmaar een mega diefstal doen. En daarvoor stelt ze een team van 8 mensen aan, en op het bekende Met gala slaan ze toe. Het is een hele grappige film dus ik raad hem zeker aan. En het was heel gezellig met z'n 6en.


Maandag 9 Juli

Dag 2 in het vakantiehuisje. Het was echt heel gezellig we gingen spelletjes doen zoals: Monopoly en Pim Pam Pet. Soms zijn we gewoon weer 10 in de plaats van 18. Verder niets bijzonders. Oh wacht jawel het vakantiehuisje heeft een zwembad dus we gingen zwemmen. En we hadden een Mega unicornis Float en dat is een unicorn achtige ding. Met daarin bankjes waar je kan zitten,  ruimtes waar je je drinken in kan doen. En je hebt zelfs een koolbox en dat was ook heel leuk


Dinsdag 10 Juli

Vandaag deden we in het huisje het zelfde als gisteren Unicorn Float ,spelletjes en zwemmen serieus verder niks bijzonders.


Woensdag 11 Juli

Om 20:00 Werd iedereen opgehaald vandaag maar daarvoor zijn we met z'n alle naar de stad geweest ik heb bij tumble en dry 2 hele leuke jurkje gekocht ik laat even een foto zien en we zijn natuurlijk naar Starbucks geweest en die jurkjes kostte €35,00 bij elkaar en hier een foto 


Donderdag 12 Juli

Ook al waren we weg van het vakantiehuisje we hebben toch nog iets met z'n 6e gedaan we zijn naar een andere stad geweest: Batavia stad outlet, en dat is in Flevoland .Het was superleuk, nou had ik gister al 2 jurkjes gekocht en vandaag bij Polo Ralph Lauren een paar slippers voor €20. We zijn naar MacDonalds en Starbucks natuurlijk ook geweest. En we hebben Geblogd: Een Shoplog voor vandaag en gister en die komt Bij Tess Vrijdag 20 Juli Online dus lezen!


Vrijdag 13 Juli

Oké jongens. Ik ben zo vreselijk dom. Ik ben over een schoen gestruikeld en ik had mijn telefoon in mijn hand en wat denk je: PATS!! Telefoon helemaal beschadigd en wil niet meer aan. Behalve mijn ongelukje heb ik vandaag niets bijzonders gedaan behalve Netflix en Youtube



Bedankt voor het lezen lees Tess ook vrijdag en Ja nogmaals bedankt voor het lezen 

Byee      


met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin