Updates* || Milou #25

21-06-2018

Hoi iedereen

Ehm nee ik heb gister niet een artikel geplaatst en ik ga in deze artikel ook vertellen waarom en nog een paar andere updates dus ja let's go


1. Je ziet misschien wel: We hebben geen Pinterest meer want we zijn gehackt en we kunnen het account niet te


2. Ik ben geslaagd.... voor 2 dingen 1 mijn Vwo- Examen en 2 mijn rijexamen en ja ik ben best blij ik deed Vrijdag examen en ja het is gelukt en ja


3. De rede dat ik gister niet heb geblogd is... ik zit momenteel in Londen! het is een soort uitje/ Kamp achtig -iets maar het was een lange dag gisteren en ik was mega moe dus ik heb niet geblogd sorry daarvoor maar ja here i'm


Dit was een korte artikel maar ik hoop dat jullie het leuk vinden en ja lees morgen ook Tess en overmorgen Els en ja 

Byee



met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin