Who wrote that? || Eva #23

16-06-2018

Hoi allemaal

Dat word de laatste keer dat ik dat zeg want het is vandaag mijn laatste blog bericht en ik ben hier met: Tess, Iris en Milou we gaan vandaag the who wrote that challenge doen en dat houd in: we krijgen teksten en dan moeten we raden wie dat zei in een artikel dus ja let's go en Els doet de zinnen trouwens verzamelen dus ja


1. Damn it.

Tess: Dit kunnen we allemaal zijn maar ik zeg het wat vaker dus ik?

Iris: Ik en Tess zeggen het vooral maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit zei bij een artikel dus Tess

Milou: Ik kan me niet herinneren dat we schelden op 4time-s dus ik weet het echt niet

Eva: Iris of Tess maar ik denk Iris

Els: Het is Tess bij the homework challenge 


2. Leef je uit.

Tess: Ohw die weet ik dat is Iris bij de blog dare

Iris: Ja bij de opdracht dat mijn moeder een roast moest maken

Milou: Wederom weet ik het niet maar ik gok Eva

Eva: Tess?

Els: Nee Iris bij de blogdare


3. Ik ben heel gelukkig met....

Tess: Ja Damn it-

Eva : Hee hier weer die damn it

Tess: in ieder geval we hebben allemaal een vriendje dus ja ik ga gewoon op mezelf gokken

Iris: Eva gok ik

Milou: Ik?

Eva: Iris?

Els: Milou


4. leuk om met je gepraat te hebben

Tess: Iris in message of little iris

Iris: ik 

Milou: Iris

Eva: Iris

Els: Ja


nou bedankt meiden en dit was mijn laatste artikel ik ga jullie erg missen en ik zeg wederom voor de laatste keer

byte


met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin