Wie is het challenge || Tess #3

11-05-2018

hoi allemaal,

Ik ben Tess, en ik ben nu op vakantie in Frankrijk. En ik vond het een beetje saai om te bloggen in mijn eentje, dus ik ben hier met mijn zusje van 13 Stephanie. En we gaan de wie is het challenge doen dat houdt in: We hebben allebei iemand in ons hoofd, en aan de hand van vragen moeten we raden wie het is. 

En jullie mogen mee raden dus laten we gewoon beginnen.


Tess: Eerst Stephanie vertel of in dit geval typ maar wat over jezelf.💻

Stephanie: Ik ben Stephanie en ik ben 13 jaar ik zit in 2 vwo en ja ik ben het zusje van Tess 

Tess: Zin in Steph?

Stephanie: Ja hoor!

Tess: Zullen we beginnen?

Stephanie: Ja hoor

Tess: En voor de gene die het willen weten: we spelen dit nu samen en we typen samen, maar ik typ het later even over op spelling, taal etc. Maar we gaan gewoon beginnen. 

wie is het?

Tess: Oké heb je er al een in je hoofd steph?

Stephanie: Ja Tess.

Tess: oké jij stelt de eerste vraag

Ho wacht! Ik onderbreek nog heel even😂🤣😅

Dit is niet een challenge voor een blog, dus het staat raar maar ik hoop dat jullie het begrijpen. en we hebben trouwens allebei een zanger of zangeres in ons hoofd. Oké nu mag je beginnen 

Stephanie                                    Tess

Vraag: Is die van jou een meisje?                      Antwoord: Ja
Antwoord: Nee.                                                   Vraag: Is die van Joú een meisje?
Vraag: Luisteren wij twee die van jou               Antwoord: Ik wel en volgends mij jij ook.
Antwoord: Wolves                                               Vraag: wat is het nieuwste lied van die van jou
Vraag: jij ook                                                        Antwoord: Ik weet het niet nou een lied is Halo

JA!!!!!  en jij Beyonce toch?                          Is die van jou Selena Gomez?  Jaaaaa!!



Nou jongens het was wel Heeeeeeel kort maar ja. Ehm dit was het dan weer voor deze week ik hoop dat jullie het leuk vonden, kijk ook zeker morgen naar Eva. En ik hoorde van Iris dat Eev morgen een gênant verhaal moet vertellen omdat ze verloor met the best friend tag. Ik zie jullie volgende week weer dus tot dan! steph wil jij nog wat zeggen?

Stephanie: Ja ehm vergeet mijn zus en haar vriendinnen zeker niet in de gaten te houden ze zijn echt ge-wel-dig

Tess: AAHW!! Nou wij gaan nu afsluiten want wij gaan lekker voor de laatste keer zwemmen in Frankrijk. En voor jullie geniet ook nog lekker van je vakantie en bedankt voor het lezen.!!


Bye xoxo Tess




                                                 

                                                                              




met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin