Awkward moments || Eva #4

12-05-2018

Hoi lieve lezers,

Zoals sommige van jullie wel weten heb ik verloren met de best friend tag van Milou hier een linkje voor als je hem nog niet hebt gelezen:  

Best friend tag || Milou #2 maar helaas was de straf dat je een gênant verhaal moest vertellen, maar ik had er niet echt 1 hele grote dus heb ik besloten allemaal kleine te doen. Dus ja laten we gwn beginnen


* Er werd me een uitnodiging gestuurd. Maar ik vond dat meisje niet aardig dus ik zei dan kan ik niet, Helaas zat geen datum bij GÊNANT!!

* Ik was op een feestje en praatte met een meisje,  ik zei:  "waar blijft de jarige nou" bleek het de jarige te zijn GÊNANT!!

* Deze is echt erg: Mijn zusje heeft niet hele goede ogen. ik, zij en mijn moeder moesten bij de oogarts zijn, maar we konden het niet vinden toen vroeg ik: Meneer weet uw waar de oogarts is? toen pas zag ik een blindenstok... GÊNANT!!

*  Mijn zusje en ik waren alleen thuis er belde iemand ik zat op de wc toen zei ik: Elise het is vast mama neem maar op en zeg dat ik even zit te poepen. toen ik mn boodschap had gedaan nam ik de telefoon op wie bleek het te zijn? de buurvrouw of ze wat zout kon halen. maar toen zei ze: laat maar ik ga ook wel boodschappen doen. maar in de supermarkt. GÊNANT!!

* Stel je eens voor: je houdt een feestje en je mag van je ouders maar 4 mensen uitnodigen. Ik nodigde Tess, Iris en Milou natuurlijk uit. Maar mijn andere vriendin Ilse moest er natuurlijk ook bij zijn, maar er zijn 2 Ilses pijnlijk als je de uitnodiging naar de verkeerde stuurt. Hoe leg je dit dan uit. Eindstand: De verkeerde Ilse is geen vriendin meer van me helaas. GÊNANT!!



Nou dit was dan mijn 1ste blog artikel. Hopelijk vonden jullie het leuk. Ik had dit natuurlijk liever voor mezelf gehouden. 🤣🤣🤣😂 Maar ja in ieder geval bedankt voor het kijken/lezen. En trouwens morgen lezen jullie me weer want dan ben ik bij Iris met Tess. En dan doen we een challenge dus lees morgen ook het artikel van Iris Nogmaals bedankt voor het lezen. 

Doei, liefs Eva

    met  veel liefs Tess, Iris, Milou en Eva  
    Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
    Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin